Қазақстан Республикасындағы оқытушы кадрлардың мәртебесі туралы халықаралық ұйымдардың ұсынымдарын іске асыруды талдау


Қаралымдар: 13 / PDF жүктеулері: 7

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-6844-2024-149-4-205-215

Кілт сөздер:

оқытушы, жоғары білім беру жүйесі, жоғары оқу орны, оқытушылардың мәртебесі, оқытушылардың біліктілігін арттыру, оқытушылардың кәсібилігі, оқытушылар мәртебесінің элементтері

Аңдатпа

Осы мақаланың тақырыбы мамандандырылған қазақстандық және шетелдік құқықтықактілерді және жоғары оқу орындары оқытушыларының мәртебесін реттеуге қатыстынормаларды зерттеуге арналған. Жоғары білім беру жүйесіндегі оқытушылар мәртебесініңқұқықтық мәселелері бүкіл әлемде, барлық мемлекеттерде, оның ішінде ҚазақстанРеспубликасында өзекті болып отыр. Осыған байланысты Қазақстан Республикасы Жоғары білімберу сапасын қамтамасыз етуге ықпал ететін жоғары оқу орындары оқытушыларының мәртебесінарттыру қажеттілігі туралы мәселені жүйелі түрде қояды. Сондай-ақ, тақырыптың өзектілігі 1998 жылғы ХХІ ғасырға арналған жоғары білім туралы Дүниежүзілік Декларациямен атап өтіледі. Жоғары оқу орындары оқытушыларының мәртебесін реттейтін қазақстандық заңнамалықактілерге талдау жасалды. Сонымен қатар, мақалада еліміздің профессорлық-оқытушылыққұрамының мәртебесін арттыру мақсатында "жоғары оқу орны оқытушысының мәртебесі, өкілеттігі және көтермелеуі туралы" Қазақстандық заңның жаңа жобасы ұсынылды. Жоғары білімберу жүйесіндегі оқытушылар мәртебесінің ерекшеліктері, құрылымы қазақстандық құқық жәнехалықаралық жария құқық контекстінде зерттелді. Оқытушы кадрлардың мәртебесін көтерумәселесінде халықаралық ұйымдардың ұсыныстары зерттелді. Сонымен қатар, оқытушылардыңмәртебесін қарастыратын кейбір халықаралық құжаттар талданды.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-12-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Балмагамбетова V., & Қаханов A. . (2024). Қазақстан Республикасындағы оқытушы кадрлардың мәртебесі туралы халықаралық ұйымдардың ұсынымдарын іске асыруды талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Евразия ұлттық унивеситетінің Хабаршысы. Құқық сериясы, 149(4), 205–215. https://doi.org/10.32523/2616-6844-2024-149-4-205-215

Журналдың саны

Бөлім

Статьи