Қазақстанда тауар белгісінің заңдық сипаты жеке алу құралы ретінде


Қаралымдар: 39 / PDF жүктеулері: 128

Авторлар

  • Ж.А. Нұрмағамбетов Нұрмағамбетов Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-6844-2022-139-2-38-49

Аңдатпа

Бұл мақалада шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің нәтижелерін, олардың тауарлары мен қызметтерін даралау құралы ретінде тауар таңбасының құқықтық мәртебесінің құқықтық табиғаты мен мәні қарастырылады. Халықаралық шарттарды, қазақстандық заңнамаларды, сондай-ақ құқық саласындағы шетелдік және отандық ғалымдардың еңбектерін талдау негізінде «тауар таңбасы» түсінігі, тауар таңбаларының құқықтық табиғаты, халықаралық және қазақстандық заң шығарушы органдардың құқық саласындағы көзқарастары айқындалды. Тауар таңбасының ережелерін реттеу саласы
талданады.
Зияткерлік меншіктің әртүрлі объектілеріне, соның ішінде тауар белгілеріне айрықша құқық мәселесі зерттелді. Тауар таңбаларының әртүрлі түрлеріне талдау жүргізілді: ауызша, алфавиттік, бейнелі, көлемді және тауар таңбаларының құрама белгілері, сондай-ақ голографиялық, дыбыстық және иіс сезу сияқты басқа да түрлері.
Заңнамада тауар таңбасының өнеркәсiптiк меншiк объектiсi ретiндегi орнын анықтау немесе тауар таңбасының мұндай меншiк объектiсi болып табылмайтынын нақтылау қажеттiлiгi айқындалды. Тауар таңбасы Қазақстан аумағында тіркелуі мүмкін немесе халықаралық шарттар негізінде тіркеусіз қорғалатын жылжымалы мүлік, яғни құқықтардың пайда болуының аралас режимі бар екені анықталды. Тауар таңбаларына құқық субъектілерінің атауларының алуан түрі анықталды, терминологияда шатасулар туғызады және қандай да бір түрде құқық қолдану тәжірибесінің мүмкіндіктерін қиындатады.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-06-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Нұрмағамбетов, Ж. . (2022). Қазақстанда тауар белгісінің заңдық сипаты жеке алу құралы ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы Евразия ұлттық унивеситетінің Хабаршысы. Құқық сериясы, 139(2), 38–49. https://doi.org/10.32523/2616-6844-2022-139-2-38-49

Журналдың саны

Бөлім

Статьи